close

推薦:Rima Zeidan-Journey
收錄專輯:Journey
發行年份:2017
作曲:Rima Zeidan
作詞:Rima Zeidan
官方MVhttps://www.youtube.com/watch?v=LRyw_K8u5lM&feature=youtu.be

歌詞

 

When I was a little girl
當我還是一個小女孩
I dreamed of exploring the world
我夢想著探索世界
Believing that I could change the world
相信著我可以改變世界
And take part in the outside world
且參與外面的世界

 

When I got a little scared
當我有點害怕時
I try to close my eyes and pray
我試著閉上眼睛祈禱
Knowing that I will find my way
知道我將會找到我自己的路
And let my imagination takes me
讓我的想像力帶著我

Where I wanna go
我想去哪裡
Hoping someday
希望某一天
It’ll be part of my world
這將會是我世界中的一部分
And now it’s time to Go
現在時候到了
Say hello to the outside world
跟外面的世界說你好

 

Cause I'm a dreamer, and a believer
因為我是一個夢想家也是一個信徒
But most importantly
但最重要的是
I'm his daughter
我是他的女兒
Life is an endless journey
人生是一個沒有盡頭的旅程
OH it feels so good
!這感覺真好
To have You around
帶你到處走
Knowing that I'm not alone
知道我不是孤獨的
I'm not alone
我不是孤獨的
I'm not alone
我不是孤獨的
I'm not alone
我不是孤獨的
I'm not alone
我不是孤獨的
I'm not alone
我不是孤獨的

As I grew a little older
隨著年齡成長
I understood life a little better
我對人生有更好的了解
These journeys
這個旅程
That brought us all together
那使我們大家在一起
That brought us
那帶來了我們大家
To where we are right now
到了我們現在的地方

As I set off on my own
當我獨自出發時
I learned to count the blessings as I go
隨著時間流逝我學會了祝福
We all have stories to tell the world
我們都有故事對這世界訴說
So let our imaginations takes us
所以讓我們的想像力帶著我們

Where I wanna go
我想去哪裡
Hoping someday
希望某一天
It’ll be part of my world
這將會是我世界中的一部分
And now it’s time to Go
現在時候到了
Say hello to the outside world
跟外面的世界說你好

 

Cause I'm a dreamer, and a believer
因為我是一個夢想家也是一個信徒
But most importantly
但最重要的是
We're his sons & daughters
我們是他的兒子跟女兒
Life's an endless journey
人生是一個沒有盡頭的旅程
Oh it feels so good to have
!擁有的感覺真好
You around, knowing
你知道的
That we're not alone
我們並不孤單
We're not alone
我們不孤單
We're not alone
我們不孤單
We're not alone
我們不孤單
We're not alone
我們不孤單
We're not alone
我們不孤單
We're not alone
我們不孤單
We're not alone
我們不孤單

La la la li
La la la li li li
La la la li li li li li li li li li
La la la la la la la
La la la la

 

La la la li
La la la li li li
La la la li li li li li li li li li
La la la
La la la la
La la la la

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    出門會迷路的獅 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()