close

推薦➡Tiffany Young-Over My Skin
收錄專輯:Over My Skin
發行年份:2018
作詞:Tiffany Young/Kev Nish/Rachel West
作曲:Far East Movement/Khwezi
官方MV:https://www.youtube.com/watch?v=RcWJHuB1VwA
歌詞

Yeah Yeah
I got this vision in my mind
我的腦海中有了這個畫面
You got me singing with desire
你讓我因為慾望而犯罪
You got my heart on double time
你再次得到了我的心
And Im not putting out this fire
我不會把火撲滅

Call me anytime that you want
隨時都可以打給我
Send for me you know Ill come over
發送給我你知道我會過來

Hit me when youre ready to go
你打擊到我了當你要準備離開時

Love me cause I like and I want ya
愛我因為我喜歡而且我想要
Ooh put put put put it on me
把手放 放到我身上
This woman woman woman woman woman
這個女人 女人 女人 女人 女人
Wants you bad
想要你壞

 

(I want you over my skin)
(
我想要你撫摸我的肌膚)
Cause I like it when you touch me
因為我喜歡妳的觸碰
(I dont know where to begin)
(
我不知道從何開始)

Do nasty things and you dont judge me
做討厭的事你不會評斷我
(Say it again and again)
(
一遍又一遍的說)
You got that something that undoes me
你解開了我某些束縛
(I want you over, over, over and over)
(我想要你更多 更多 更多 再更多)

Theres nothing wrong with being bad
這沒有什麼錯

You know thats what you like about me
你知道那是你對我的喜歡

Just run your fingers down my back
只要讓你的指尖在我的背後
Go head and feel up on my body
感受我的身體

Because Im owning whats mine
因為我擁有我自己
Confident I know I look good babe
我有信心我知道我看起來很好寶貝
Hope that you can handle my shine
希望你能夠駕馭我的光芒
Love me in the way that you should babe
愛我用你應該用的方式寶貝
Ooh put put put put it on me
把手放 放到我身上
This woman woman woman woman woman
這個女人 女人 女人 女人 女人
Wants you bad
想要你壞

 

(I want you over my skin)
(
我想要你撫摸我的肌膚)
Cause I like it when you touch me
因為我喜歡妳的觸碰
(I dont know where to begin)
(
我不知道從何開始)

Do nasty things and you dont judge me
做討厭的事你不會評斷我
(Say it again and again)
(
一遍又一遍的說)
You got that something that undoes me
你解開了我某些束縛
(I want you over, over, over and over)
(我想要你更多 更多 更多 再更多)

Love me
愛我
Just make me love love me
只要讓我愛我
Touch me
觸碰我
I wanna feel you on me
我想要在我身上感受到你


I want you over my skin
我想要你撫摸我的肌膚
Say it again and again
一遍又一遍的說

(I want you over my skin)
(我想要你撫摸我的肌膚)
Cause I like it when you touch me
因為我喜歡妳的觸碰
(I dont know where to begin)
(
我不知道從何開始)

Do nasty things and you dont judge me
做討厭的事你不會評斷我
(Say it again and again)
(一遍又一遍的說)
You got that something that undoes me
你解開了我某些束縛
(I want you over, over, over and over)
(我想要你更多 更多 更多 再更多)
|(I want you over my skin)
(我想要你撫摸我的肌膚)

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    出門會迷路的獅 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()