close

推薦:Keren Ann-Not going anywhere
收錄專輯:Not goning anywhere
發行年份:2013
作詞:Keren Ann Zeide
作曲:Keren Ann Zeide
官方MV:https://www.youtube.com/watch?v=IzDwyyXtKbQ
歌詞

This is why I always wonder
這就是為什麼我總是想知道
I'm a pond full of regrets
我是一個充滿遺憾的池塘
I always try to not remember rather than forget
我總是試著不記得而不是忘記

 

This is why I always whisper
這就是為什麼我總是耳語
When vagabonds are passing by
當流浪者經過時
I tend to keep myself away from their goodbyes
我往往讓自己遠離他們的告別

 

Tide will rise and fall along the bay
潮汐沿著海灣上升和下降
And I'm not going anywhere
而我沒有去任何地方
I'm not going anywhere
我沒有去任何地方

 

People come and go and walk away
人們來來去去
But I'm not going anywhere
但我沒有去任何地方
I'm not going anywhere
我沒有去任何地方

 

This is why I always whisper
這就是為什麼我總是耳語
I'm a river with a spell
我是一條有咒語的河流
I like to hear but not to listen
我喜歡聽但不聽,
I like to say but not to tell
我喜歡說但不說

 

This is why I always wonder
這就是為什麼我總是想知道
There's nothing new under the sun
太陽下沒有新事物
I won't go anywhere so give my love to everyone
我不會去任何地方,所以我將愛分給每個人

 

Tide will rise and fall along the bay
潮汐將沿著海灣上升和下降
And I'm not going anywhere
而我沒有去任何地方
I'm not going anywhere
我沒有去任何地方

 

People come and go and walk away
人們來來去去
But I'm not going anywhere
但我沒有去任何地方
I'm not going anywhere
我沒有去任何地方

 

Tide will rise and fall along the bay
潮汐將沿著海灣上升和下降
And I'm not going anywhere
而我沒有去任何地方
I'm not going anywhere
我沒有去任何地方

 

People come and go and walk away
人們來來去去
But I'm not going anywhere
但我沒有去任何地方
I'm not going anywhere
我沒有去任何地方

 

They come and go and walk away
他們來來去去
But I'm not going anywhere
但我沒有去任何地方
I'm not going anywhere
我沒有去任何地方

 

 

 

arrow
arrow

    出門會迷路的獅 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()