close

推薦:Kelly Clarkson-A Moment Like This
收錄專輯:Thankful
發行年份:2003
作詞:    Jörgen Elofsson/John Reid
作曲:    Jörgen Elofsson/John Reid
官方MV:https://youtu.be/S7b8ADhadJU
歌詞

What if I told you
如果我告訴你
It was all meant to be
這一切都是命中註定的
Would you believe me?
你會相信我嗎?
Would you agree?
你會同意嗎?
It's almost that feeling
大概就是這種感覺
We've met before
我們以前見過面
So tell me that you don't think I'm crazy
所以告訴我 你不會認爲我是瘋子
When I tell your love has come here and now
當我說出你的愛情來到了這裡,現在

A moment like this
就像是此時此刻
Some people wait a lifetime
有些人等了一輩子
For a moment like this
像這樣的時刻
Some people search forever
有些人永遠都在尋找
For that one special kiss
爲了那一個特別的吻
I can't believe it's happening to me
我不敢相信這些發生在我身上
Some people wait a lifetime
有些人等了一輩子
For a moment like this
像這樣的時刻

Everything changes
一切都變了
But beauty remains
但美麗依舊
Something so tender
如此溫柔的東西
I can't explain
我無法解釋
Well, I may be dreaming
我也許是在做夢
But untilI awake
直到我醒來
Can't we make this dream last forever?
我們不能讓這個美夢永遠持續下去嗎?
And I'll cherish all the love we share
我會珍惜我們所有的愛

A moment like this
就像是此時此刻
Some people wait a lifetime
有些人等了一輩子
For a moment like this
像這樣的時刻
Some people search forever
有些人永遠都在尋找
For that one special kiss
爲了那一個特別的吻
I can't believe it's happening to me
我不敢相信這些發生在我身上
Some people wait a lifetime
有些人等了一輩子
For a moment like this
像這樣的時刻

Could this be the greatest love of all?
這是最美好的愛情嗎?
I wanna know that you will catch me when I fall
我想我知道當我跌倒的時候你會抓住我
So let me tell you this
所以讓我告訴你
Some people wait a lifetime for a moment like this
有些人等像這樣的時刻等了一輩子

Some people wait a lifetime
有些人等了一輩子
For a moment like this
像這樣的時刻
Some people search forever
有些人永遠都在尋找
For that one special kiss
爲了那一個特別的吻
I can't believe it's happening to me
我不敢相信這些發生在我身上
Some people wait a lifetime
有些人等了一輩子
For a moment (moment), like this
像這樣的時刻(時刻)
(Moment) Like this
(時刻)像這樣的
(Moment like)
(像這樣的時刻)
I can't believe its happening to me
我不敢相信它發生在我身上
Some people wait a lifetime
有些人等了一輩子
For a moment like this
像這樣的時刻
Like this
像這樣
 

arrow
arrow

    出門會迷路的獅 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()