close

推薦:炎亞綸 & G.Na-1/2
收錄專輯:DRAMA
發行年份:2014
作詞:陳信延
作曲:임상혁、손영진
官方MV:https://www.youtube.com/watch?v=cMEJsEAKze8
歌詞

有沒有發現另外二分之一的溫柔
在這距離中 
在這目光中
I don't want to lose your love
No matter how I try
I just can't really read your mind
你有沒有愛過我 
你有沒有愛過我 Oh baby

這兩個我都太不及格 
各說一半的承諾
讓我全部對妳浪漫地自首
Could you be the one I'm waiting for?
從我遇見你那天起
I lose myself in you completely

一半天真一半成熟 
在我心中
I really want to know
I really want to know
一半溫暖一半冷漠 
看在妳眼中
讓我再看一眼 
I wanna feel your true love

有沒有發現另外二分之一的溫柔
在這距離中 
在這目光中
I don't want to lose your love
No matter how I try
I just can't really read your mind
你有沒有愛過我 
你有沒有愛過我 Oh baby

當那個我已忘了快樂 
是妳笑容提醒我
要我看清自己最初的輪廓
You're the one I have been waiting for
當你陪在我的身邊
I see the brightest stars in the sky

一半天真 一半成熟 
在我心中
I really want to know
I really want to know
一半溫暖 一半冷漠 
看在妳眼中
讓我再看一眼
I wanna feel your true love

有沒有發現另外二分之一的溫柔
在這距離中 
在這目光中
I don't want to lose your love
No matter how I try
I just can't really read your mind
你有沒有愛過我 
你有沒有愛過我 Oh baby

妳讓那一半的我 
找回這一半的我
For all the times that I felt I've been all alone
Cause love takes two
you better show me your heart  baby

有沒有發現另外二分之一的溫柔
在這距離中 
在這目光中
I don't want to lose your love
No matter how I try
I just can't really read your mind
你有沒有愛過我 
你有沒有愛過我 Oh baby
 

arrow
arrow

    出門會迷路的獅 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()